Thursday 24 January 2013

Sweet Seventeen ♥

Selamat Ulangtahun yang ke tujuh belas
Noor Syameera Zulkifle 
Aku rasa dah cukup lima tahun kita kenal. Ini kalau kita couple aku rasa hubungan yg sgt direstui kan?
Susah senang banyak aku lalui dengan hg. urmm. Birthday hg, aku nak tukar laa satu hari panggilan tu. I you I you laaa k. Okay Ulang balik ayat atas, I rasa dah lima tahun dgn you, hubungan kita direstui kan ? 
Banyak susah senang kita lalui sama sama kan ? Thank you. 
Ini birthday wishing terpanjang I'm going to make k. 
Sayang, you ingat tak macam mana kita kenal ? Kita terlalu gedik bersama, I tell you the whole story of my life, sampai aku rasa dah tak ada sebarang rahsia between us. No wonder our relationship grows stronger each day kan ? 

I nak memorised balik our memories together, you pernah marah I, I pernah marah you. Then we get closer after that.
You're the one who babysit me at school. 
You're the one who make me smile.
You're the reason I'm going to school.
You're the one who love me when everybody walk out of my life.
Tell me who is going to replace all the kindness you've made for me ? 
Supposed to be no one can do things you did to me. 

Hariku harus dipenuhi dengan kehadiranmu, sayangku.
Fikiranku,hanya dipenuhi dengan senyuman mu.
Alangakah indah jika dirimu sentiasa di sisiku sayangku.


Kaulah yang selalu
selalu menemaniku.
Mendengar kisah pahit manis hidupku. 
Kaulah yg disitu
Setia menungguku.
Kaulah yang satu, menjadi sahabatku. 


No comments:

Post a Comment